Titus

I mean Acid / Do ya like it?

Re: Titus

Postprzez Laser » 11 cze 2016, o 14:15

Bardzo fajny nobliwy akcent. Jest poważnie, ale nie dziadkowo. Pasuje. :) Czekam na Tytusa w wersji na biało. Ale to kobiety chyba powinny się bardziej wypowiadać na ten temat..
"Ciotkę parowozu przetaczać na sznyclach." - Stanisław Lem
Avatar użytkownika
Laser
 
Posty: 3072
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 23:57
Lokalizacja: Szczecin

Re: Titus

Postprzez Cayenne » 11 cze 2016, o 14:40

Haha, na biało, w białych ciuchach i ze złotym sierpem w zębach, włażącego na ten dąb w szóstym dniu nowego księżyca celem oskubania zeń jemioły, która jednakowoż rzadko rośnie na dębie... :D Egzotycznie. (ale głupi ci Rzymianie :D )

Całkiem ciekawy kontrast czerni i bieli. W sumie się zgadzam z Laserem. :)
Avatar użytkownika
Cayenne
 
Posty: 1406
Dołączył(a): 25 lis 2010, o 22:45

Re: Titus

Postprzez Gómiś » 10 lip 2016, o 15:41

My heart will be singin'
Singin' out loud'
Avatar użytkownika
Gómiś
 
Posty: 513
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 23:38
Lokalizacja: chełmno

Re: Titus

Postprzez Leon » 10 lip 2016, o 19:03

Co ja kurwa oglądam :lol:
EET FUK
Avatar użytkownika
Leon
 
Posty: 1395
Dołączył(a): 31 maja 2009, o 18:32
Lokalizacja: Danzig

Re: Titus

Postprzez arek85 » 9 sie 2016, o 17:09

Sto lat sto lat sto lat niechaj zyje nam.
arek85
 
Posty: 178
Dołączył(a): 25 sie 2011, o 20:53

Re: Titus

Postprzez arek85 » 23 gru 2016, o 11:38

Ma ktos moze wywiad z Titusem u Wojtka Jagielskiego na zywo zeby dac go na youtube?
arek85
 
Posty: 178
Dołączył(a): 25 sie 2011, o 20:53

Re: Titus

Postprzez Robson » 16 mar 2017, o 23:19

22:30 - TVN - Roast Krzysztofa 'Diablo' Włodarczyka, Titus wystąpi w programie! :D
Avatar użytkownika
Robson
 
Posty: 3510
Dołączył(a): 17 lip 2006, o 20:42
Lokalizacja: Śmigiel

Re: Titus

Postprzez Ziemniax » 18 mar 2017, o 15:30

Podchodzę do takich mód i nowinek jak pies do jeża, ale dla Tyty obczaiłem. Formuła jest jeszcze bardziej chujowa, papkowa i żenująca niż się spodziewałem - po paru dżołkach bez problemu szło przewidzeć resztę. Tytus jakoś się nawet wybronił ("Dorota Wellman"!), ale chyba najbardziej pozamiatał Orłoś :lol: Piasecka była po prostu dołująca - niby robi w humorze na codzień, a większość swoich gagów zawiesiła na rzucaniu przypadkowymi jobami i gestykulacji. Całościowo wieje chujem, nie polecam
Avatar użytkownika
Ziemniax
 
Posty: 540
Dołączył(a): 8 mar 2010, o 00:13
Lokalizacja: Bulwar Demencji

Re: Titus

Postprzez Mad Professor » 18 mar 2017, o 19:27

Dobry roast nie jest zły, choć te TVN-owskie są słabe, bo z wiadomych względów najbardziej chamskie, a więc i zabawne żarty nie przejdą. Tita faktycznie niezle sobie poradził, ale dla mnie królem roastów jest Sebastian Rejent.
Obrazek
Hoy, mañana y siempre con el Barça en el corazon!!!
Avatar użytkownika
Mad Professor
 
Posty: 3656
Dołączył(a): 30 sie 2007, o 12:12
Lokalizacja: Leszno

Re: Titus

Postprzez DB » 9 sie 2017, o 12:11

Bitches, drugs, guns for sale.
Avatar użytkownika
DB
 
Posty: 821
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 18:18
Lokalizacja: Kielce

Re: Titus

Postprzez Robson » 9 sie 2017, o 22:34

Wszystkiego najlepszego z okazji 50-tych urodzin! :D

Sto lat, sto lat,
Niech żyje, żyje nam.
Sto lat, sto lat,
Niech żyje, żyje nam,
Jeszcze raz, jeszcze raz, niech żyje, żyje nam,
Niech żyje nam!
Avatar użytkownika
Robson
 
Posty: 3510
Dołączył(a): 17 lip 2006, o 20:42
Lokalizacja: Śmigiel

Re: Titus

Postprzez Cayenne » 19 sie 2017, o 16:01

http://imgur.com/a/56u9q

Ty sie czajnik...

:D
Avatar użytkownika
Cayenne
 
Posty: 1406
Dołączył(a): 25 lis 2010, o 22:45

Re: Titus

Postprzez Robson » 19 sie 2017, o 20:20

Taki czajnik warto byłoby nabyć. Nierdzewny i nieśmiertelny jak Titus. :D
Avatar użytkownika
Robson
 
Posty: 3510
Dołączył(a): 17 lip 2006, o 20:42
Lokalizacja: Śmigiel

Re: Titus

Postprzez Drwal Anonim » 27 lis 2017, o 14:02

Drwal Anonim
 
Posty: 253
Dołączył(a): 28 lis 2010, o 11:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: Titus

Postprzez Marcin » 19 mar 2018, o 21:05

Moim zdaniem Titus jest naprawdę świetnym wokalistą o oryginalnym głosie. :) Podczas koncertów potrafi świetnie nawiązać kontakt z publicznością, ma specyficzne poczucie humoru, fajnie się ubiera, a do tego wspaniały showman. :) Bardzo się cieszę, że cały czas jest wierny stylowi muzycznemu, który mu towarzyszy od samego początku jego działalności muzycznej. :D Jego postawa sprawia, że z jeszcze większą przyjemnością słucha się jego muzyki i chodzi na koncerty. :D Cieszę się, że po paru koncertach udało mi się zamienić z nim parę słów, a także wziąść autografy na kilku płytach Acid Drinkers. :D Jestem zadowolony, że Titus udziela się również w innych zespołach. :) Oprócz Acid Drinkers chętnie słucham też Titus Tommy Gun i Anti Tank Nun. :) Jednym słowem żywa legenda i ikona rock'n'rolla. No i myślę, że bardzo zależy mu, żeby rock'n'roll na całym świecie miał się bardzo dobrze. :D Mam nadzieję, że jeszcze bardzo długo będzie działał na muzycznej scenie. :D

Bardzo się cieszę, że Titus pojawił się wśród zaproszonych gości na jubileuszowym koncercie zespołu Łzy z okazji jego piętnastych urodzin, który miał miejsce w 2012 roku, ponieważ jak już wcześniej pisałem, bardzo lubię tę grupę muzyczną, której stałem się wielkim fanem. :D Moim zdaniem świetnie sobie poradził ze śpiewaniem utworu "Narcyz się nazywam", który według mnie zaśpiewał z przekonaniem, tak jak zamierzał to zrobić. Później już było nieco bardziej rock'n'rollowo, kiedy razem z wokalistką Łez czyli Sarą, zaśpiewał cover zespołu Motörhead zatytułowany "Ace Of Spades". Fajnie było zobaczyć Sarę i Titusa razem na jednej scenie, dwoje wokalistów, których się bardzo ceni i regularnie słucha. :D Zespoły Łzy i Acid Drinkers, którego basistą i wokalistą jest Titus, różnią się od siebie stylistycznie, ale na pewno mają przynajmniej jedno coś wspólnego. A jest to właśnie szeroko pojęta muzyka rockowa. Z tym, że Acid Drinkers grają ciężką odmianę tego gatunku. Natomiast Łzy absolutnie nie są kapelą nierockową. A wręcz przeciwnie. Między innymi ta grupa łączy w sobie takie gatunki jak pop i rock. A rockowych kawałków ma w swoim repertuarze nie mało. A niektóre są naprawdę mocno gitarowe, ośmielę się powiedzieć, że nawet podchodzące pod ciężki rock. :D A na koncertach są jeszcze bardziej rockowi niż na płytach. :D Chciałbym kiedyś zobaczyć Acid Drinkers i Łzy na jednym festiwalu rockowym, tym bardziej, że na wielu takich festiwalach grają zespoły prezentujące różne rodzaje muzyki rockowej. Na przykład w ubiegłym roku w Wałbrzychu na festiwalu Rock Fest po Acid Drinkers grały takie kapele jak Lady Pank i Waglewski Fisz Amade. Więc dlaczego nie miałby to też być zespół Łzy.
Marcin
Marcin
 
Posty: 376
Dołączył(a): 30 kwi 2006, o 14:29
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Titus

Postprzez Laser » 20 mar 2018, o 01:36

Nie pisz już o grupie Łzy,
Bo Profesor będzie zły.
"Ciotkę parowozu przetaczać na sznyclach." - Stanisław Lem
Avatar użytkownika
Laser
 
Posty: 3072
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 23:57
Lokalizacja: Szczecin

Re: Titus

Postprzez Marcin » 20 mar 2018, o 15:06

Oj tam, oj tam. Pisałem o Titusie, a że kilka lat temu zaśpiewał gościnnie z tym zespołem, to postanowiłem o tym napisać. Tym bardziej, że bardzo mi się to podobało. :D
Marcin
Marcin
 
Posty: 376
Dołączył(a): 30 kwi 2006, o 14:29
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Titus

Postprzez Mad Professor » 3 sie 2018, o 13:01

Obrazek
Hoy, mañana y siempre con el Barça en el corazon!!!
Avatar użytkownika
Mad Professor
 
Posty: 3656
Dołączył(a): 30 sie 2007, o 12:12
Lokalizacja: Leszno

Re: Titus

Postprzez Laser » 6 sie 2018, o 12:41

"Jest kosmicznie"
W końcu po latach w dobrej jakości.. :)
"Ciotkę parowozu przetaczać na sznyclach." - Stanisław Lem
Avatar użytkownika
Laser
 
Posty: 3072
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 23:57
Lokalizacja: Szczecin

Re: Titus

Postprzez arek85 » 9 sie 2018, o 08:16

100 Lat Titi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
arek85
 
Posty: 178
Dołączył(a): 25 sie 2011, o 20:53

Poprzednia strona

Powrót do Wszystko o Kwasożłopach

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron