Koncert - Nowe Nad Wisłą 23.10.2004

Maximum overload!

Koncert - Nowe Nad Wisłą 23.10.2004

Postprzez I Am You » 14 kwi 2006, o 18:05

Z racji Świąt Wielkiej Nocy macie od Zająca prezent.
Pod ponizszymi siedmioma linkami znajduje się koncert Acids z trasy ROCK IS NOT ENOUGH... 2004 TOUR w Nowem Nad Wisłą który odbył się 23.10.2004 r.
A więc :

http://rapidshare.de/files/17770505/Aci ... 1.rar.html

http://rapidshare.de/files/17829269/Aci ... 2.rar.html

http://www.megaupload.com/?d=B32F1QH7

http://www.megaupload.com/?d=HOOARMGH

http://www.megaupload.com/?d=D2PWILUO

http://www.megaupload.com/?d=BKCFVV4O

http://www.megaupload.com/?d=4XANRJYD
Avatar użytkownika
I Am You
 
Posty: 2577
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 15:38
Lokalizacja: Nowe

Postprzez Acrid » 14 kwi 2006, o 18:16

Danke, danke, zabieram sie za sciaganie Obrazek
Avatar użytkownika
Acrid
 
Posty: 3925
Dołączył(a): 19 mar 2006, o 17:05

Postprzez flea » 14 kwi 2006, o 18:42

Super, dzięki wielkie !!! ;)
Everybody needs a solid rock...
Avatar użytkownika
flea
 
Posty: 1086
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 17:30
Lokalizacja: Wadowice

Postprzez Smakosz » 14 kwi 2006, o 18:44

Widze że easter bunny odwiedza nasze forum :lol: wcześniej Marras teraz I Am You wielkie dzięki!!!
Avatar użytkownika
Smakosz
 
Posty: 3026
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 15:32
Lokalizacja: Wsola(okolice Radomia)

Postprzez Polly » 14 kwi 2006, o 18:52

Smakosz napisał(a):Widze że easter bunny odwiedza nasze forum :lol: wcześniej Marras teraz I Am You wielkie dzięki!!!


i tu dedykuje swoj podpis i zaczynam zasysac ;) bede do pozna w nocy siedzial ale dzisiaj to obejrze :) Mega Acid Thanks :)
Sterczące kolce Pondijusa, ostre grzebienie Daktyloskopei, Trygla i latający Wieprzoryb są niczym wobec Bestii która nas gnębi...
Obrazek
Avatar użytkownika
Polly
 
Posty: 823
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 02:15
Lokalizacja: iBiałystok

Postprzez Bjeń » 14 kwi 2006, o 19:26

Łomatko !! Nareszcie :) Ale sie ciesze... dziękuje najmocniej... zaraz się zabieram za ściaganie :) Dziękuje jeszcze raz !! Jesteście najlepsi !!
Avatar użytkownika
Bjeń
 
Posty: 3993
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 01:34
Lokalizacja: 100-Litza

Postprzez I Am You » 14 kwi 2006, o 23:33

jutro postaram się wrzucić koncert też z Nowego ale z 20.12.05. Trwa to jakieś 10 minut i słychać tam - Anybody Home ??!!, When You say To Me 'Fuck You' i I Fuck The Violence.
Avatar użytkownika
I Am You
 
Posty: 2577
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 15:38
Lokalizacja: Nowe

Postprzez Bjeń » 14 kwi 2006, o 23:38

Ten co zajmuje 115 mb ??

Świetnie !! Czyli to już wszystkie z Nowego ?

Heh... ale się obłowie w te święta :D
Avatar użytkownika
Bjeń
 
Posty: 3993
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 01:34
Lokalizacja: 100-Litza

Postprzez I Am You » 14 kwi 2006, o 23:42

Bjeń napisał(a):Ten co zajmuje 115 mb ??

Świetnie !! Czyli to już wszystkie z Nowego ?


Tak jest to on i chyba niczego więcej nie ma, ale Pchemass widział gościa który też kamerował ten koncercik więc istnieje nadzieja, że w coś jeszcze można się obłowić.

PS. Zmieniam Avatar, ten klaun coś nie pasuje do mnie (a boję się klaunów jak chuj ;) )
Avatar użytkownika
I Am You
 
Posty: 2577
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 15:38
Lokalizacja: Nowe

Postprzez Jarooo » 15 kwi 2006, o 16:50

Coś mi ten link z rapida nie działa. Wam działa??
Mój głos jest słaby...


...Proszę odpowiednio nagłośnić.
Avatar użytkownika
Jarooo
 
Posty: 894
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 01:34
Lokalizacja: 100-litza

Postprzez KRZYK » 15 kwi 2006, o 17:13

mi tez nie dzialal, az zaskoczyl. probuj do skutku
ŚWIRY DO PRZODU, PRÓCHNO ZA DRZWI!!!
Avatar użytkownika
KRZYK
 
Posty: 8564
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 01:36
Lokalizacja: OtwRock

Postprzez Jarooo » 15 kwi 2006, o 17:17

KRZYK napisał(a):mi tez nie dzialal, az zaskoczyl



Jak w życiu :D
Mój głos jest słaby...


...Proszę odpowiednio nagłośnić.
Avatar użytkownika
Jarooo
 
Posty: 894
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 01:34
Lokalizacja: 100-litza

Postprzez Bjeń » 15 kwi 2006, o 17:55

Rapid jest dość specyficzny ;) Najlepiej korzystać z niego w nocy... a w dzień trza próbować, próbować... próbować...
Avatar użytkownika
Bjeń
 
Posty: 3993
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 01:34
Lokalizacja: 100-Litza

Postprzez konnix666- Celeju » 15 kwi 2006, o 18:43

no bardzo specyficzny mnie wlacza sie wciaz instalator windows jak sciagam :?
uzupełnic liczebniki w odpowiedniej formie procent czy procenta
Avatar użytkownika
konnix666- Celeju
 
Posty: 822
Dołączył(a): 9 mar 2006, o 17:56
Lokalizacja: Wielkie Miasto Gdansk

Postprzez Polly » 15 kwi 2006, o 18:49

HA a ja sobie wczoraj wieczorem i w nocy sciagnalem wszystkie czesci i obejrzalem :)

niezlu set zagrali i ogolnie fajny koncert - szkoda tylko ze cos mi sie ubzduralo ze tam jest ring of fire no i sie z lekka zdziwilem ze nie ma, musialo mi sie cos pomieszac

ogolnie fajny koncert a filmowanie troche w stylu filmowania wesela ale jest ok :) no i Ride the lighting jest :)

POLECAM i dzieki I Am You :)
Sterczące kolce Pondijusa, ostre grzebienie Daktyloskopei, Trygla i latający Wieprzoryb są niczym wobec Bestii która nas gnębi...
Obrazek
Avatar użytkownika
Polly
 
Posty: 823
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 02:15
Lokalizacja: iBiałystok

Postprzez Jarooo » 16 kwi 2006, o 14:35

Polly napisał(a):ogolnie fajny koncert a filmowanie troche w stylu filmowania wesela ale jest ok :)



Jak dla mnie "Wesele" Wajdy jest dobrze sfilmowane :D
Mój głos jest słaby...


...Proszę odpowiednio nagłośnić.
Avatar użytkownika
Jarooo
 
Posty: 894
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 01:34
Lokalizacja: 100-litza

Postprzez Jarooo » 16 kwi 2006, o 18:40

Dobry jest motyw jak jakiś typo rzyga pod płotem na początku Proud Mary. To już troche przypomina wesele :) Do tego dochodzą autochtoni...
Mój głos jest słaby...


...Proszę odpowiednio nagłośnić.
Avatar użytkownika
Jarooo
 
Posty: 894
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 01:34
Lokalizacja: 100-litza

Postprzez drakula » 16 kwi 2006, o 22:56

W końcu się dopchałem, i udało mi się ściagnąć całość.
Dzięki.
Avatar użytkownika
drakula
 
Posty: 1111
Dołączył(a): 24 mar 2006, o 00:06
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez I Am You » 17 kwi 2006, o 01:51

Sorki, że dzisiaj jestem taki brunet wieczorową porą, ale do domu trafiłem gdzieś około 23.
http://www.megaupload.com/?d=BA794QVS

This is the link to de la concertos for the gruppe ov Acidos Drinkeros e lotos from Noe ov the dayos 20.12.05 rokos. Sorkos za zmienionos nazwos w piosenkos nazywanos przez zespolos jako "Anybody in chałupka" jako "Backyardos Banditas" Tracklistos wyglądacios mucias gracias takos:
01. Anybody Home aka Backyard Bandits
02. When You Say To Me 'Fuck You' say It Louder
03. I Fuck The Violence And I'm Sure That I'm Right

Sorki za to wyżej, ale to jest "TA" godzina.
Avatar użytkownika
I Am You
 
Posty: 2577
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 15:38
Lokalizacja: Nowe

Postprzez Bjeń » 17 kwi 2006, o 08:43

Dzięki wielkie. Ogląda się przednio :) Bardzo fajna sprawa, szczególnie I fuck the Violence, miodzio...
Avatar użytkownika
Bjeń
 
Posty: 3993
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 01:34
Lokalizacja: 100-Litza

Następna strona

Powrót do Prasa i media

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość