Filmiki, zapisy koncertów, teledyski z Acidami

Maximum overload!

Postprzez Mikele » 10 gru 2008, o 17:54

kóla, Ty strasznie potulny człowiek jesteś, zero asertywności ;) sie nie daj Krzykowi, co on sobie myśli, że jak tu moderuje, to wielce z niego bonzo? ;) :lol:

@jeziorka - a mogłabyś ten koncert też gdzie indziej na upload wrzucić, bo mi się konta na chomiku zakładać nie chce, z góry dziękuję :D
Ostatnio edytowano 10 gru 2008, o 17:55 przez Mikele, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Mikele
 
Posty: 5967
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 19:33
Lokalizacja: Wrocław i okolice

Postprzez KRZYK » 10 gru 2008, o 18:34

Mikele napisał(a):kóla, Ty strasznie potulny człowiek jesteś, zero asertywności ;) sie nie daj Krzykowi, co on sobie myśli, że jak tu moderuje, to wielce z niego bonzo? ;) :lol:

Mikuś, a w tube bys nie chcial? :lol: :lol:
a zreszta powiedz, czy ja nie mam racji? no czy ja nie mam racji?
ŚWIRY DO PRZODU, PRÓCHNO ZA DRZWI!!!
Avatar użytkownika
KRZYK
 
Posty: 8564
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 01:36
Lokalizacja: OtwRock

Postprzez Spoon » 10 gru 2008, o 18:38

KRZYK napisał(a):
Mikele napisał(a):kóla, Ty strasznie potulny człowiek jesteś, zero asertywności ;) sie nie daj Krzykowi, co on sobie myśli, że jak tu moderuje, to wielce z niego bonzo? ;) :lol:

Mikuś, a w tube bys nie chcial? :lol: :lol:
a zreszta powiedz, czy ja nie mam racji? no czy ja nie mam racji?

sorry chlopak, offtopujesz zaraz zglosze Cie moderatorowi.... :twisted:
Avatar użytkownika
Spoon
 
Posty: 847
Dołączył(a): 9 gru 2006, o 17:43
Lokalizacja: Północ

Postprzez Mikele » 10 gru 2008, o 18:38

KRZYK napisał(a):...Mikuś, a w tube bys nie chcial? :lol: :lol:


wrócimy do rozmowy w sobote ;) :lol:

KRZYK napisał(a):a zreszta powiedz, czy ja nie mam racji? no czy ja nie
mam racji?


no niby taaa, ale ciii, ja mam ciągle wyrzuty sumienia za to, że kóle pytaniem w muzycznym quizie prawie do łez doprowadziłem, nooo ;) to teraz stanę w jego obronie i znów będzie mnie lubił :lol:


ps. a tak w ogóle to pan moderator raczy oftopować, i powinien się sam dla przykładu wysłać do kąta :lol: (edit: nawet spoon zauwazył, zły Krzyku, oj niedobry ;) )
Obrazek
Avatar użytkownika
Mikele
 
Posty: 5967
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 19:33
Lokalizacja: Wrocław i okolice

Postprzez KRZYK » 10 gru 2008, o 18:43

ja tu spelniam swoj moderatorski obowiazek, jak bede pisal na forum Proletaryatu to bede sluchal Spoona :D
ŚWIRY DO PRZODU, PRÓCHNO ZA DRZWI!!!
Avatar użytkownika
KRZYK
 
Posty: 8564
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 01:36
Lokalizacja: OtwRock

Postprzez dzimi » 16 gru 2008, o 01:26

Drug Dealer (Fragment), Wrocław, 12.13.2008

In a Black Sail Wrapped, Wrocław, 12.13.2008

Nagrywane, aparatem ale calkiem niezle. Jak odpalilem w domu mile sie zaskoczylem ;)

mam jeszcze fragment Swallow The Needle i The Ark
dzimi
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 22:10
Lokalizacja: Strzegom

Postprzez inri.drac.desk » 16 gru 2008, o 08:17

to wrzucaj ;)
You're drowning, I'll give You my hand
stay acid!
Avatar użytkownika
inri.drac.desk
 
Posty: 2187
Dołączył(a): 8 gru 2008, o 18:24
Lokalizacja: Tyne and Wear

Postprzez Napierdalator » 25 gru 2008, o 20:07

Nie wiem czy to widzieliście ja na to przypadkowo trafiłem na tubie. Solid Rock z Olkiem na wokalu - całkiem niezła jakość i zajebiście to poszło. Kto nie widział gorąco polecam
http://pl.youtube.com/watch?v=pIpROYLcP ... re=related
Avatar użytkownika
Napierdalator
 
Posty: 109
Dołączył(a): 1 lut 2008, o 23:56
Lokalizacja: w sercu Radom S63 / Wwa Bielany

Postprzez Kristoferoso » 25 gru 2008, o 21:47

Dobre, duszne w sam raz na Solid RocK ....
Obrazek
Avatar użytkownika
Kristoferoso
 
Posty: 5796
Dołączył(a): 10 mar 2006, o 17:17
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez drakula » 25 gru 2008, o 23:56

Paulo napisał(a):
KRZYK napisał(a):kto tu jest najstarszym acidmaniac'iem? Drakula, Paulo, Bukol... ktos cos wiedzial na temat tego klipu????


Widziałem go bardzo dawno temu... Mam to nagrane gdzieś na starych vhs-ach.

Jarzę jak diesel na mrozie...
Kuwa mać miałem każy detal z tv nagrany na VHS ale ten ząb czasu...
i cały misterny plan w pizdu...
Avatar użytkownika
drakula
 
Posty: 1111
Dołączył(a): 24 mar 2006, o 00:06
Lokalizacja: Bielsko-Biała

lalamido

Postprzez wolnamuzyka » 22 sty 2009, o 22:24

http://www.youtube.com/watch?v=nG3NrTGve5A

Acid Drinker w Lalamido - fragmenty piosenek
- Seek And Destroy (za Litze gra Paweł z zespołu Hunter)
- Zero
- I F... The Violence (I'm Sure I'm Right)
- Masterhood Of Hearts Devouring
wolnamuzyka
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25 lis 2008, o 02:21

Postprzez KRZYK » 23 sty 2009, o 08:04

a to ci perelka kolejna :D
ŚWIRY DO PRZODU, PRÓCHNO ZA DRZWI!!!
Avatar użytkownika
KRZYK
 
Posty: 8564
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 01:36
Lokalizacja: OtwRock

Postprzez jatzo » 23 sty 2009, o 11:50

coś dla Crawleya - jakość obrazu niemal jak 8-bit :twisted:
Chociażbym szedł przez ciemną dolinę
Zła się nie ulęknę
Bo jestem największym skurwielem w tej dolinie!!
Huuua!
Avatar użytkownika
jatzo
 
Posty: 3613
Dołączył(a): 24 wrz 2006, o 15:31
Lokalizacja: 3miasto i okolice

Postprzez jeziorka » 23 sty 2009, o 11:56

LALAMIDO
WRÓĆ!!!!
e! no więc chcę powiedzieć ... że jak uzbieram na czołg, to macie kurwa przejebane !
Avatar użytkownika
jeziorka
 
Posty: 3993
Dołączył(a): 8 sie 2007, o 16:01
Lokalizacja: żary

Postprzez dżuzwa » 13 lut 2009, o 19:48

dżuzwa
 
Posty: 32
Dołączył(a): 1 lip 2008, o 20:15


Postprzez Crawley » 13 lut 2009, o 20:16

Na 24 ślady, które mieliśmy do dyspozycji, 23 przeznaczono na pot. Pot jest niestety tylko w mono. xD
Zrobię to zmyślnie i dokładnie, choć niekoniecznie szybko
Avatar użytkownika
Crawley
 
Posty: 6619
Dołączył(a): 8 maja 2006, o 20:19

Postprzez Andzia » 13 lut 2009, o 20:31

Dużo z tych rzeczy, a w zasadzie o wiele więcej ja miałam nagrane na vhs, wszystko już było zrippowane, tylko ciągle nie wiem, dlaczego nie możemy tego wrzucić na forum? Bjeń ma wszystko ode mnie i mógłby zapodawać jakieś smaczki do ściągnięcia.
Krzyku, pamiętam, że coś mieliście z tym działać, żeby to można było ze strony ściągnąć czy jakoś tak, ale skoro nic się w tym temacie nie dzieje od roku (a może i dłużej), to może jednak Bjeń niech wrzuci to, co zgrywaliśmy?
Avatar użytkownika
Andzia
 
Posty: 5935
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 22:54
Lokalizacja: aglomeracja warszawska

Postprzez Maciek » 13 lut 2009, o 20:37

A to ja nic nie wiem o takich materiałach od Bjenia. Zaraz zacznę działać w tej sprawie.
Maciek
 
Posty: 1536
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 17:00
Lokalizacja: Toruń

Postprzez IrekCoffins » 13 lut 2009, o 20:53

I co teraz?Mańka Gieraz pokaże wam...:) dobry text Ślimiego;)
IrekCoffins
 
Posty: 73
Dołączył(a): 11 mar 2008, o 23:51

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Prasa i media

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron