21.01.2012 - Londyn - The Garage

Re: 21.01.2012 - Londyn - The Garage

Postprzez Kred » 6 sty 2012, o 19:18

Nie powiem publicznie.
Kred
 
Posty: 8438
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 05:36

Re: 21.01.2012 - Londyn - The Garage

Postprzez daz » 15 sty 2012, o 02:36

Koncert za kilka dni a w temacie cicho. Czy ktos sie wybiera na ten koncert? W tym klubie sa podobno dwie sale(bylem tam ale nie wiedzialem ze sa dwie). Na pietrze dla 150 osob(to w tej nie bylem), i na dole w ktorej bylem na 650(tak pisze chociaz wydawalo mi sie ze jest troche wieksza). Mam nadzieje ze zjawi sie odpowiednia ilosc osob zeby koncert byl w tej wiekszej. Klub jest zaraz obok stacji metra. Na tej samej ulicy wg mapy sa dwie knajpy. Z lewej strony powyzej klubu przechodzi sie obok tesco metro, nastepnie(100-150metrow za tesco) sa dwie knajpy: the bailey a zaraz po niej druga The Wig & Gown. Nie bylem w nich. Poprzednim razem jak bylem na koncercie w The Garage pilem piwo w innej czesci miasta i na koncert wpadlem w ostatniej chwili :)
Avatar użytkownika
daz
 
Posty: 294
Dołączył(a): 29 gru 2010, o 19:20
Lokalizacja: SWINDONwildcats.com

Re: 21.01.2012 - Londyn - The Garage

Postprzez Anka » 15 sty 2012, o 17:14

daz napisał(a):Mam nadzieje ze zjawi sie odpowiednia ilosc osob zeby koncert byl w tej wiekszej.


Ja tez mam taka nadzieje.Wczoraj kupowalam bilet nr 77 :shock: wiec albo wiekszosc ludzi kupi przed koncertem, albo zapowiada sie rekordowo mala frekwencja.
Nadmidupy,pierdziwory,gównoluby,fafuły i cienkobzdzieje.

Podstawową umiejętnością, jaką powinien posiąść każdy człowiek, jest wdupiemanie
Avatar użytkownika
Anka
 
Posty: 1519
Dołączył(a): 3 kwi 2006, o 01:45

Re: 21.01.2012 - Londyn - The Garage

Postprzez daz » 15 sty 2012, o 17:50

Moje bilety to 31, 32, 33. Kupowane juz jakis czas temu. Jezeli trzymaja sie kolejnosci to slabo. Mam nadzieje koncert bedzie. Ja juz mam bilet na pociag :shock: Tu w UK juz bylem na takich koncertach ktore przenosili z sali glownej klubu, do pomieszczen w okolicach baru w tych klubach ze wzgledu na slaba frekwencje, a zespoly zdawac by sie moglo powinny przyciagnac tlumy. Ale jest jeszcze tydzien wiec mam nadzieje ze koncert sie sprzeda.
Avatar użytkownika
daz
 
Posty: 294
Dołączył(a): 29 gru 2010, o 19:20
Lokalizacja: SWINDONwildcats.com

Re: 21.01.2012 - Londyn - The Garage

Postprzez Maciek » 16 sty 2012, o 18:01

Jest spore zainteresowanie z tego co wiem. Biletów poszło na pewno dużo dużo więcej niż 31 ;)
Maciek
 
Posty: 1535
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 17:00
Lokalizacja: Toruń

Re: 21.01.2012 - Londyn - The Garage

Postprzez daz » 16 sty 2012, o 19:26

To dobrze, chodzilo o to ze kolezanka wyzej kupila bilet dwa dni temu z nr, 77 i zastanawialismy sie tylko czy trzymaja sie kolejnosci przy sprzedazy.
Avatar użytkownika
daz
 
Posty: 294
Dołączył(a): 29 gru 2010, o 19:20
Lokalizacja: SWINDONwildcats.com

Re: 21.01.2012 - Londyn - The Garage

Postprzez Maciek » 16 sty 2012, o 23:07

Bilety można kupować w kilku miejscach, w tym przez neta. Wiec luz :)
Maciek
 
Posty: 1535
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 17:00
Lokalizacja: Toruń

Re: 21.01.2012 - Londyn - The Garage

Postprzez Kred » 19 sty 2012, o 03:09

Mój kupiony tydzień temu ma 69. Dziwiłaby mnie mała frekwencja, zważywszy zeszłoroczną.

Daz, wyślij mi numbera na PW, złapiemy się.
Kred
 
Posty: 8438
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 05:36

Re: 21.01.2012 - Londyn - The Garage

Postprzez flapjack6 » 22 sty 2012, o 12:46

Ludzie piszcie jak tam w Londynie było...?
Ahh ja siedzę u niemiachów a tu napewno nie zagrają !!! :(
Jak będą we Wrocku to muszę coś wymyślić żeby iść na koncert jak za dawnych lat przy trasach AAA czy Broken Head :) Break your head tour :)
flapjack6
 
Posty: 14
Dołączył(a): 29 cze 2008, o 16:26

Re: 21.01.2012 - Londyn - The Garage

Postprzez daz » 22 sty 2012, o 16:44

Bylo ok, chociaz mi osobiscie bardziej podobalo sie na koncercie w zeszlym roku. Ten garage to calkiem fajne miejsce. Co do obaw o frekwencje o ktorej pisalismy w temacie wyzej, to nie byla zla. Ale klub nie zapelnil sie caly. Moze max w 70%(jego pojemnosc to 650 osob). Szkoda ze Titus w ogole nie wyszedl na bisa, i szkoda ze AD nie wyszli juz drugi raz, chociaz ludzie doslownie zdzierali sobie gardla zeby wyszli. No ale oni tez nie sa jakimis robotami w koncu. Nie wiem ile dokladnie grali bo nie patrzylem na zegarek ale kolega mi potem powiedzial ze okolo 1,20. Dzieki AD bo warto bylo(zawsze jest) chociaz mam pewne... eee tam fajnie bylo :D
Pozdro dla Kreda i Angola oraz calej ekipy(nie z BA) z pubu z ktora siedzielismy przed koncertem. Wiecej ludzi z BA nie bylo mi dane spotkac w tym dniu.
Avatar użytkownika
daz
 
Posty: 294
Dołączył(a): 29 gru 2010, o 19:20
Lokalizacja: SWINDONwildcats.com

Re: 21.01.2012 - Londyn - The Garage

Postprzez Olo » 22 sty 2012, o 17:07

daz napisał(a):Szkoda ze Titus w ogole nie wyszedl na bisa

:shock:
To co? Enter the Dragon i co jeszcze zagrali? Czy tylko to?
Mowa-trawa z prawa, mowa-trawa z lewa. Murawa się rozrasta, kiedy się podlewa...
Avatar użytkownika
Olo
 
Posty: 8749
Dołączył(a): 14 gru 2008, o 18:12
Lokalizacja: BK/NT, Wlkp.

Re: 21.01.2012 - Londyn - The Garage

Postprzez Anka » 22 sty 2012, o 19:02

Bluesa zagrali.
Taki sobie ten koncert byl, Titus jakby za kare gral. Nie wyszedl na bisy, nie wyszedl sie pozegnac, troche ciulowo to wyszlo. Zlal wiare dokladnie. Ja nastepny koncert Acid'ow w Londynie odpuszczam, chyba musze troche od nich odpoczac, bo mnie wczoraj potwornie rozczarowali.

I pytanie na koniec - kto siedzial w sklepiku?
Nadmidupy,pierdziwory,gównoluby,fafuły i cienkobzdzieje.

Podstawową umiejętnością, jaką powinien posiąść każdy człowiek, jest wdupiemanie
Avatar użytkownika
Anka
 
Posty: 1519
Dołączył(a): 3 kwi 2006, o 01:45

Re: 21.01.2012 - Londyn - The Garage

Postprzez hindi82 » 22 sty 2012, o 20:32

zgadzam sie z przedmówcą

również odniosłam wrażenie że Tytus totalnie nie miał ochoty i nie bawił sie wcale na tym koncercie

i moja podróż z bristolu średnio miała sens ale cóż jakies hobby miec trzeba
hindi82
 
Posty: 3
Dołączył(a): 28 sty 2011, o 15:47

Re: 21.01.2012 - Londyn - The Garage

Postprzez pan nikt » 22 sty 2012, o 21:56

heja heja pszczolki moje kochane!ja tez mam wrazenie,ze Titus odwalil fuche i tylko jankiel nadrabial mina.Wedlog mnie koncert byl zagrany na 70%.Bylem na trzech koncertach AD i nigdy nie bylo takiej kaszy.Liczylem na wiecej nowych numerow,wiecej coverow.No coz,zyjemy dalej.nie znamy tez powodu dlaczego Titi nie wyszedl na bis,dlaczego sie nie pozegnal.Dajmy mu szanse sie wytlumaczyc.Moze zona miala okres :mrgreen: Ogolnie klimat byl super.Ludziska bawili sie swietnie,zaden debil nie podzucil bomby i tylko raz dostalem z banki i raz ktos wylal piwo mi na garnitur :twisted:
ogolnie ocena 3+ i czekamy na response od lidera formacji czadowej Acid Drinkers :?
pan nikt
 
Posty: 7
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 13:09

Re: 21.01.2012 - Londyn - The Garage

Postprzez Zeus » 22 sty 2012, o 22:13

może Titi był zmęczony podróżą, tak jak panowie tu: http://www.youtube.com/watch?v=W5t3VW0S60w
Avatar użytkownika
Zeus
 
Posty: 148
Dołączył(a): 11 lis 2011, o 15:51
Lokalizacja: Óć

Re: 21.01.2012 - Londyn - The Garage

Postprzez daz » 22 sty 2012, o 22:23

daz napisał(a):Dzieki AD bo warto bylo(zawsze jest) chociaz mam pewne... eee tam fajnie bylo :D

Glupio troche ze cytuje samego siebie ale piszac to pomyslalem o tym, o czym napisali ludzie wyzej. Nie chcialem pisac doslownie bo pomyslalem ze moze mi sie tylko cos wydaje... Ja bym jednak w pierwszej kolejnosci zapytal czy z Titusem wszystko jest ok? Yankiel- najjasniejsza postac na scenie tego wieczoru. To on zdecydowanie ciagna ten caly koncert.
Avatar użytkownika
daz
 
Posty: 294
Dołączył(a): 29 gru 2010, o 19:20
Lokalizacja: SWINDONwildcats.com

Re: 21.01.2012 - Londyn - The Garage

Postprzez Olo » 22 sty 2012, o 22:27

Zeus napisał(a):może Titi był zmęczony podróżą

Bez przesady. To nie lot za Atlantyk. Bardzie powinien być zmachany jazdą z Posen do Lublina.
Mowa-trawa z prawa, mowa-trawa z lewa. Murawa się rozrasta, kiedy się podlewa...
Avatar użytkownika
Olo
 
Posty: 8749
Dołączył(a): 14 gru 2008, o 18:12
Lokalizacja: BK/NT, Wlkp.

Re: 21.01.2012 - Londyn - The Garage

Postprzez budrysiak » 23 sty 2012, o 02:44

zaprawdę niepocieszony jestem doniesieniami z wysp... coś mozę Panowie muszą od siebie odpocząć albo nie wiem...
Kocham ten dźwięk i kocham ten zapach, to jest jak napalm o poranku....
http://www.youtube.com/user/AcridChannel
http://www.facebook.com/acridsnack
Avatar użytkownika
budrysiak
 
Posty: 534
Dołączył(a): 24 sty 2011, o 17:58

Re: 21.01.2012 - Londyn - The Garage

Postprzez Kred » 23 sty 2012, o 02:49

Zgadzam się z przedmówcami, Titi wtopił, nawet Maku (bo to on siedział na koszulkach) nie wiedział, co jest. Samym gigiem nie jestem straszliwie rozczarowany, ale zakończenie było słabe. Blueas Beatdown zagrali bez końcówki. I nie zagrali Pizzy (mimo, że podjarali ludzi zajawką dwukrotnie, a ludzie chyba pół sztuki skandowali "Picca! Picca!"). Wiem, że na całej trasie tak jest, ale w końcu do UK przyjeżdżają raz na cholerny rok, więc mogliby zrobić wyjątek.

Set:
Obrazek

IFTV/Boys Are Back nie wiedzieć czemu - nie było.
I jakieś problemy techniczne były, jedno głośne zwarcie, potem Jankielowi gitara siadła. Ale rzeczywiście był gwiazdą wieczoru.
A Michau się wpierdziela, gdzie tylko może.
Pogadałem se z Makiem przynajmniej.
Pozdro i dzięki, Daz, Angol, i cała reszta.
Kred
 
Posty: 8438
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 05:36

Re: 21.01.2012 - Londyn - The Garage

Postprzez yah00 » 24 sty 2012, o 02:16

daz napisał(a): No ale oni tez nie sa jakimis robotami w koncu. .

z drugiej strony to jest jego praca. koncert jak na acidow byl bardzo kiepski nie oszukujmy sie. miejmy nadzieje, ze moze kiedys flapjack wpadnie do londynu i Yankiel znowu pokaze sie z dobrej strony
Obrazek
Avatar użytkownika
yah00
 
Posty: 2961
Dołączył(a): 8 mar 2006, o 23:22
Lokalizacja: Rabka Zdrój

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 2011/2012 Back On The Streets Tour

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość