31.08.2010 - Warszawa - Hard Rock Cafe (archiwum)

Re: 31.08.2010 - Warszawa - Hard Rock Cafe

Postprzez Ivan » 1 wrz 2010, o 19:57

Ciesze że jakoś jest dobra. Nagrywałem trochę okrężną drogą ;) ale widać warto było.
CBF 2013 - 20 urodziny Flapjacka ! ;)
Avatar użytkownika
Ivan
 
Posty: 1872
Dołączył(a): 4 cze 2008, o 06:56
Lokalizacja: Poznań

Re: 31.08.2010 - Warszawa - Hard Rock Cafe

Postprzez Bastard » 1 wrz 2010, o 20:37

Zajebiście się tego słucha. Tytus bezbłędnie drze ryja :)
Avatar użytkownika
Bastard
 
Posty: 2367
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 08:24
Lokalizacja: Danzig

Re: 31.08.2010 - Warszawa - Hard Rock Cafe

Postprzez kropa » 2 wrz 2010, o 00:22

jakosc jest naprawde zajebista i jak tego slucham to zaluje ze mnie nie bylo ale naprawde jebanana faka nie moglem
mess with the best - die like the rest


http://www.lastfm.pl/user/kropa79

Obrazek
Avatar użytkownika
kropa
 
Posty: 1381
Dołączył(a): 8 gru 2008, o 12:42
Lokalizacja: Wołów

Re: 31.08.2010 - Warszawa - Hard Rock Cafe

Postprzez Kristoferoso » 2 wrz 2010, o 08:15

Trotyl napisał(a):
intoTheNight napisał(a):


Super jakość, dzięki za udostępnienie!
Jak ktoś ma nagrania video to lepiej podstawić dźwięk z mp3 i wtedy będzie czad.



Jakby KTOŚ jeszcze zrobił okładkę piękną, to byłoby w ogóle cacy! ;]


KTOŚ może zrobi okładkę ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Kristoferoso
 
Posty: 5796
Dołączył(a): 10 mar 2006, o 17:17
Lokalizacja: Gdańsk

Re: 31.08.2010 - Warszawa - Hard Rock Cafe

Postprzez Bjeń » 2 wrz 2010, o 09:41

Balada + Ring Of Fire
http://www.youtube.com/watch?v=6MOwjbIHxXY

Hit the Road Jack (zwróćcie uwagę na ruch sceniczny od 2:00 ;))
http://www.youtube.com/watch?v=OgU807FWpIE

Blood Sugar Sex Magik
http://www.youtube.com/watch?v=eJgE3udejF0

Et si tu n'existais pas (nie cały niestety)
http://www.youtube.com/watch?v=VdTVsWF-eE8

Love Shack (tu wybaczcie , nie zauważyłem, że nie złapałem ostrości...)
http://www.youtube.com/watch?v=_wQUZcuofec

Nothing Else Matters
http://www.youtube.com/watch?v=bhxgCutTgfE

Pizza Driver
http://www.youtube.com/watch?v=xsf1E4CNFfw

Drug Dealer
http://www.youtube.com/watch?v=8vSsRSn03Vk


Wstawiłem pod wideo nagrania z AntyRadia.
Avatar użytkownika
Bjeń
 
Posty: 3993
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 01:34
Lokalizacja: 100-Litza

Re: 31.08.2010 - Warszawa - Hard Rock Cafe

Postprzez arekrem » 2 wrz 2010, o 09:59

Super wstawka Bjeń, dzięki :)
Oll Korrect
arekrem
 
Posty: 2139
Dołączył(a): 30 paź 2008, o 00:18
Lokalizacja: W-R-O

Re: 31.08.2010 - Warszawa - Hard Rock Cafe

Postprzez Beavis » 2 wrz 2010, o 12:08

No to w końcu pora , abym i ja wtrącił swoje przysłowiowe "5 groszy" :wink: Koncert miazga :twisted: Wałki z Fishdick Zwei... wgniatają w podłogę i na żywca kopią dupsko , aż miło :!: Chłopaki w formie i widać zajebistą radość na ich twarzach podczas grania , trzymać tak dalej :D Energia , która płyneła ze sceny naładowała moje baterie na następne sztuki podczas jesiennej trasy (tego mi było trzeba :mrgreen: ).Nie będę się rozpisywał o nagłośnieniu , braku prądu itp...bo i po co :wink: Ja mam w pamięci wyjebistą sztukę i tylko to się liczy.Dziękuję Acidom za ten dzień , poskładało mnie totalnie :lol: Pozdro również dla wszystkich spotkanych BA , super było ponownie zobaczyć Wasze mordki :D Do zobaczyska następnym razem.Co do fot , to Sylvia potem je wrzuci gdy załaduje na serwer.
JacolCzarnaDupaq napisał(a):O i jeszcze raz dzieki Beavisowi i Sylvi za załatwienie noclegu, mam nadzieje że w końcu sie porządnie wyspicie w Sosnowcu;p

Nie ma za co , polecamy się na przyszłość...no i w końcu się konkretnie wyspaliśmy :mrgreen:

BTW:Specjalne podziękowania kieruję do Maka i Krzyka...szacun panowie :D

@Bjeń dzięki za filmiki , zajebista pamiątka i widać mnie na każdym :wink:
I Mean Acid Do Ya Like It ?

Obrazek

Terminator czasem musi też odpocząć

I'm a Rocker & Ace Of Spades
Avatar użytkownika
Beavis
 
Posty: 4733
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 16:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: 31.08.2010 - Warszawa - Hard Rock Cafe

Postprzez sylviacid » 2 wrz 2010, o 12:35

Ten gig to bomba energetyczna,najlepszy strzał do teraz.. chodzę jak nakręcona :mrgreen:
Dzięki ACID moja kwaśna rodzinko i Wam BA :* nie wymieniam Was wszystkich,bo lista długa :wink: Qrwa to dla takich m.in. chwil warto żyć :twisted:

Proszę fotki :) http://www.sendspace.com/file/jjr5k4
Always L*-*k on the bright side of life and I never give it up!!

Obrazek
Avatar użytkownika
sylviacid
 
Posty: 721
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 18:26
Lokalizacja: ACIDLAND :)

Re: 31.08.2010 - Warszawa - Hard Rock Cafe

Postprzez wypass » 2 wrz 2010, o 13:25

ja też już słucham mp3 z koncertu, bardzo dobra jakość :)
koncert był ekstra, mam nadzieje że na trasie będzie jeszcze lepiej
...powaga jest wrogiem wyobraźni...

http://www.lastfm.pl/user/wypass
Avatar użytkownika
wypass
 
Posty: 73
Dołączył(a): 20 wrz 2008, o 20:24
Lokalizacja: radom/lublin

Re: 31.08.2010 - Warszawa - Hard Rock Cafe

Postprzez Trotyl » 2 wrz 2010, o 15:53

Kristoferoso napisał(a):
Trotyl napisał(a):Jakby KTOŚ jeszcze zrobił okładkę piękną, to byłoby w ogóle cacy! ;]


KTOŚ może zrobi okładkę ;)


:oops: a myślałam, że moja sugestia będzie zbyt delikatna. 8)

@ Marta - na koncercie to brzmiało lepiej, na nagraniu brzmi chujowo, fakt. Ale na żywo był ogień i chyba się Ance udzielił. :lol: Tak jak Wujek Drut napisał - głos miała nierozgrzany więc jej drżał i nie trafiała w dźwięki.
Tylko zastanawia mnie, czy skoro to taki hit, to czy Ania weźmie udział w większej ilości koncertów Acid czy była to tylko jednorazowa szansa żeby usłyszeć Love Shack na żywo?
Obrazek
http://www.myspace.com/blowjoke
Thrash ash srash \m/
Avatar użytkownika
Trotyl
 
Posty: 2645
Dołączył(a): 27 paź 2008, o 14:05
Lokalizacja: ŁDŹ state of mind

Re: 31.08.2010 - Warszawa - Hard Rock Cafe

Postprzez Smakosz » 2 wrz 2010, o 21:12

czyli zaśpiewała chujowo, ale na żywo był ogień :)
Avatar użytkownika
Smakosz
 
Posty: 3026
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 15:32
Lokalizacja: Wsola(okolice Radomia)

Re: 31.08.2010 - Warszawa - Hard Rock Cafe

Postprzez Kuniek » 2 wrz 2010, o 22:27

Trotyl napisał(a):
Tylko zastanawia mnie, czy skoro to taki hit, to czy Ania weźmie udział w większej ilości koncertów Acid czy była to tylko jednorazowa szansa żeby usłyszeć Love Shack na żywo?
[/quote][/quote]

ja mam nadzieje uslyszec ja jeszcze razem z acidami, widac ze lubi hewi metalofcow ;p i mysle ze jeszcze sie skusi na pare wystepow podczas jesiennej trasy

w ogole to bardzo mila pani ;p dala mi autograf z serduszkiem na bilecie buehehe 8)
Kuniek
 
Posty: 51
Dołączył(a): 20 paź 2009, o 14:23
Lokalizacja: Duczki :]

Re: 31.08.2010 - Warszawa - Hard Rock Cafe

Postprzez klogier » 2 wrz 2010, o 23:44

To moje wideo.
Będę dawał powoli, bo te pliki są bardzo duże. Pakowane są tym:
http://downloads.sourceforge.net/sevenzip/7z915.exe
nagrania były w 16:9, ale niestety moja kamera nagrywa w dziwnym formacie(JVC .MOD) więc jakby ktoś nie miał od razu po odpaleniu pliku w 16:9, to niech wymusi z poziomu odtwarzacza 16:9 i będzie git. Dźwięk taki jak nagrałem, chętny może dodać ten radiowy.

Hyperenigmatic Stuff Of Mr. Nothing
http://www.megaupload.com/?d=J96MCOLR
http://www.megaupload.com/?d=6UVZN6S0
http://www.megaupload.com/?d=7ZHAG6H2
Who'd die to set you free?
Is there someone in your life
You trust and never doubt
That when you're cryin' out in need
They'll come to help you out
Everybody needs someone sure, someone true
Everybody needs a solid rock, I know I do
klogier
 
Posty: 84
Dołączył(a): 23 wrz 2008, o 14:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: 31.08.2010 - Warszawa - Hard Rock Cafe

Postprzez kropa » 3 wrz 2010, o 01:56

caly czas slucham tego koncertu i nie moge przestac, szczegolnie jak widzialem "łideło" z giga
kurde jak ja za wami tesknie
"Et si tu n'existais pas" :P
mess with the best - die like the rest


http://www.lastfm.pl/user/kropa79

Obrazek
Avatar użytkownika
kropa
 
Posty: 1381
Dołączył(a): 8 gru 2008, o 12:42
Lokalizacja: Wołów


Re: 31.08.2010 - Warszawa - Hard Rock Cafe

Postprzez AtoMike » 3 wrz 2010, o 17:27

Następnym razem wrzucaj odrazu na tubę bo tak strata czasu.. :P
Obrazek
Avatar użytkownika
AtoMike
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 kwi 2008, o 10:39

Re: 31.08.2010 - Warszawa - Hard Rock Cafe

Postprzez intoTheNight » 3 wrz 2010, o 17:50

Fajnie, ze wrzucasz oryginalne pliki, ale zły pomysł z megaupload i 7zipem.
intoTheNight
 
Posty: 20
Dołączył(a): 20 paź 2008, o 19:12

Re: 31.08.2010 - Warszawa - Hard Rock Cafe

Postprzez klogier » 4 wrz 2010, o 11:17

youtube to 1/3 jakości, dlatego wrzucam oryginał.
A co jest złego z 7 zipem ?
Zamiast megaupload mogę wybrać coś lepszego. Pasuje mediafire.com ?
Who'd die to set you free?
Is there someone in your life
You trust and never doubt
That when you're cryin' out in need
They'll come to help you out
Everybody needs someone sure, someone true
Everybody needs a solid rock, I know I do
klogier
 
Posty: 84
Dołączył(a): 23 wrz 2008, o 14:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: 31.08.2010 - Warszawa - Hard Rock Cafe

Postprzez Beavis » 4 wrz 2010, o 11:20

A nie mógłbyś wrzucić całości , jak gig ze Stodoły z 2008...zamiast dawać po jednym wałku :?: No chyba , że masz tak pocięte i się nie da scalić.
I Mean Acid Do Ya Like It ?

Obrazek

Terminator czasem musi też odpocząć

I'm a Rocker & Ace Of Spades
Avatar użytkownika
Beavis
 
Posty: 4733
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 16:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: 31.08.2010 - Warszawa - Hard Rock Cafe

Postprzez Majster » 4 wrz 2010, o 11:26

własnie słucham nagrań z koncertu, aż sie łezka kreci w oku:P
Avatar użytkownika
Majster
 
Posty: 135
Dołączył(a): 4 sie 2009, o 17:24
Lokalizacja: Kraków, Nowa Huta

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 2010 - Pozostałe koncerty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość