Gry (komputerowe, konsole)

More life..

Re: Gry (komputerowe, konsole)

Postprzez Olo » 6 maja 2011, o 14:57

W następnym CD-Action oprócz potężnej recenzji Wiedźmina, będzie też mega plakat i DLC dostępne tylko w tym piśmie.
Cały spis <tutaj>.
Mowa-trawa z prawa, mowa-trawa z lewa. Murawa się rozrasta, kiedy się podlewa...
Avatar użytkownika
Olo
 
Posty: 8743
Dołączył(a): 14 gru 2008, o 18:12
Lokalizacja: BK/NT, Wlkp.

Re: Gry (komputerowe, konsole)

Postprzez Olo » 12 maja 2011, o 19:35

Przysłali Wiedźmina 2.
O ja jebię. Więcej giftów niż w jedynce.
Jak do 16 maja skręcę sobie kartę graficznę to może i zagram wcześniej... W innym wypadku póki co, pozostanie podziwianie na półce. :|
Mowa-trawa z prawa, mowa-trawa z lewa. Murawa się rozrasta, kiedy się podlewa...
Avatar użytkownika
Olo
 
Posty: 8743
Dołączył(a): 14 gru 2008, o 18:12
Lokalizacja: BK/NT, Wlkp.

Re: Gry (komputerowe, konsole)

Postprzez jatzo » 12 maja 2011, o 20:31

A co dali?
Chociażbym szedł przez ciemną dolinę
Zła się nie ulęknę
Bo jestem największym skurwielem w tej dolinie!!
Huuua!
Avatar użytkownika
jatzo
 
Posty: 3613
Dołączył(a): 24 wrz 2006, o 15:31
Lokalizacja: 3miasto i okolice

Re: Gry (komputerowe, konsole)

Postprzez Olo » 12 maja 2011, o 21:01

Obrazek
Mowa-trawa z prawa, mowa-trawa z lewa. Murawa się rozrasta, kiedy się podlewa...
Avatar użytkownika
Olo
 
Posty: 8743
Dołączył(a): 14 gru 2008, o 18:12
Lokalizacja: BK/NT, Wlkp.

Re: Gry (komputerowe, konsole)

Postprzez Pschemass » 13 maja 2011, o 01:07

kumpel tez ma i czeka do poniedzialku az jakies serwery rusza czy cos bo nie sa gotowi jeszcze heh
Obrazek
Avatar użytkownika
Pschemass
 
Posty: 4091
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 14:22
Lokalizacja: Nowe

Re: Gry (komputerowe, konsole)

Postprzez Olo » 13 maja 2011, o 08:25

Bzdura.
Gra ma premierę 17 we wtorek i ruszy dopiero o 0:01.
Wyjątkiem są posiadacze edycji kolekcjonerskiej ( :mrgreen: ), którzy mogą już odpalać w poniedziałek.

A ja szukając save'ów z jedynki zorientowałem się, że takowych niestety jakimś cudem nie posiadam.
Dlatego w ekspresowym tempie latam po Wyzimie teraz...
Mowa-trawa z prawa, mowa-trawa z lewa. Murawa się rozrasta, kiedy się podlewa...
Avatar użytkownika
Olo
 
Posty: 8743
Dołączył(a): 14 gru 2008, o 18:12
Lokalizacja: BK/NT, Wlkp.

Re: Gry (komputerowe, konsole)

Postprzez Mad Professor » 13 maja 2011, o 08:30

Kupiłem jedynkę w ubiegłym roku i jakoś mnie nie wciągnęła. Być może z tego powodu, że zacząłem zbyt dużo questów na raz i późnej nie wiedziałem, za co się najpierw zabrać. Ale pewnie jeszcze do niej sobie wrócę, gdzieś w okolicach jesiennej słoty :wink:
Obrazek
Hoy, mañana y siempre con el Barça en el corazon!!!
Avatar użytkownika
Mad Professor
 
Posty: 3607
Dołączył(a): 30 sie 2007, o 12:12
Lokalizacja: Leszno

Re: Gry (komputerowe, konsole)

Postprzez Olo » 24 maja 2011, o 12:09

Hehe... Moja piękniejsza połowa przesłała mi maila, jakiego uprzejme było przesłać gram.pl:

W związku z tym, że posiadasz Edycję Kolekcjonerską Wiedźmina 2 i nie mogłeś jej aktywować przed godziną 10:30 dnia 16 maja, a nie jak pierwotnie zakładano od 00:01, firmy CD Projekt i CD Projekt RED przygotowały dla Ciebie specjalny upominek w postaci unikalnej wiedźmińskiej koszulki wykonanej wg jednego z 5 projektów w wersji męskiej lub damskiej, w wybranym przez Ciebie rozmiarze.


Wprawdzie gry nawet nie zainstalowałem jeszcze, z obawy że komp pokaże mi siarczyste fuck off, ale na koszulkę nie będę narzekał...
Mowa-trawa z prawa, mowa-trawa z lewa. Murawa się rozrasta, kiedy się podlewa...
Avatar użytkownika
Olo
 
Posty: 8743
Dołączył(a): 14 gru 2008, o 18:12
Lokalizacja: BK/NT, Wlkp.

Re: Gry (komputerowe, konsole)

Postprzez arekrem » 24 maja 2011, o 13:58

No i to się nazywa dbanie o klienta
Oll Korrect
arekrem
 
Posty: 2139
Dołączył(a): 30 paź 2008, o 00:18
Lokalizacja: W-R-O

Re: Gry (komputerowe, konsole)

Postprzez Chaos. » 24 maja 2011, o 19:10

Nareszcie komp po apgrejdzie, to przy okazji Wiedźmina 2 kupie sobie jedynkę i w końcu pogram :D
Z Sodomy do Gomory jedzie się tramwajem...
ciiszej.blogspot.com
Chaos.
 
Posty: 577
Dołączył(a): 29 maja 2009, o 12:19
Lokalizacja: Breslau

Re: Gry (komputerowe, konsole)

Postprzez szowiór666 » 24 maja 2011, o 19:46

Olo dostałeś te wszystkie bajery co na obrazku ? :shock:
Obrazek
szowiór666
 
Posty: 1472
Dołączył(a): 20 kwi 2009, o 22:18
Lokalizacja: KwasLand

Re: Gry (komputerowe, konsole)

Postprzez Pschemass » 24 maja 2011, o 19:49

nie wiem jak Olo kumpel dostal..niezla paczuszka z ciekawostkami, dla fanow gry rewelacja
Obrazek
Avatar użytkownika
Pschemass
 
Posty: 4091
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 14:22
Lokalizacja: Nowe

Re: Gry (komputerowe, konsole)

Postprzez Crawley » 24 maja 2011, o 20:48

Ja też planuję upgrade kompa :D
Zrobię to zmyślnie i dokładnie, choć niekoniecznie szybko
Avatar użytkownika
Crawley
 
Posty: 6619
Dołączył(a): 8 maja 2006, o 20:19

Re: Gry (komputerowe, konsole)

Postprzez Beavis » 24 maja 2011, o 21:16

Mi bez upgrade'a będzie działać...lecz na razie odstawiam , najpierw dokończę to:

Obrazek
I Mean Acid Do Ya Like It ?

Obrazek

Terminator czasem musi też odpocząć

I'm a Rocker & Ace Of Spades
Avatar użytkownika
Beavis
 
Posty: 4733
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 16:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Gry (komputerowe, konsole)

Postprzez Olo » 11 cze 2011, o 20:05

To trzeba mieć pecha.
Jak już sprawiła sobie kartę, że nic mi przez najbliższy czas nie podskoczy, to mi się monitor spalił.
I muszę się póki co męczyć z dziaduniem o rozdzielczości 1024 na 768 i reakcją 15 minut...
:evil:
Mowa-trawa z prawa, mowa-trawa z lewa. Murawa się rozrasta, kiedy się podlewa...
Avatar użytkownika
Olo
 
Posty: 8743
Dołączył(a): 14 gru 2008, o 18:12
Lokalizacja: BK/NT, Wlkp.

Re: Gry (komputerowe, konsole)

Postprzez kóla » 6 lip 2011, o 21:22

star wars the old republic - gra (mmorpg), na ktora wraz z kilkoma osobami bardzo czekamy :) kto sie dolaczy do naszej gildii? powinna wyjsc jeszcze w tym roku. tu stronka: http://www.swtor.com/

a tu jeden z trzech trailerow kinowych: http://www.youtube.com/watch?v=QyYbvVAtlWk

:D 8)
Avatar użytkownika
kóla
 
Posty: 1595
Dołączył(a): 25 lis 2007, o 03:38
Lokalizacja: zary

Re: Gry (komputerowe, konsole)

Postprzez Pschemass » 7 lip 2011, o 13:34

o ja ciez pierdziu! kiedys namietnie grywalem w kotora 1 i 2 tak jak patrze na ten trailer to..ho ho, wypadaloby kiedys zagrac choc fanatykiem gier nie jestem
Obrazek
Avatar użytkownika
Pschemass
 
Posty: 4091
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 14:22
Lokalizacja: Nowe

Re: Gry (komputerowe, konsole)

Postprzez Olo » 7 lip 2011, o 13:52

Ja jestem zdeklarowanym singlem.
Odrzucają poza tym mnie podziały typu tank, healer, czy dps...
Obawiam się, że fabuła może w tym zginąć. Chciałbym się mylić, bo jestem fanem SW nie mniejszym od kóli. No może trochę. Ni mom ta2... :wink:
Przeszedłem i Xwinga i TIE-Fighters i Xwing Alliance. Zwłaszcza ten ostatni mnie zachwycił.
Dark Forces II: Jedi Knight z dodatkiem też mam gdzieś leżeć na półce (przeszedłem, jakby co!).
KotOR pierwszy też leży, przeszedłem większość, ale notorycznie się wieszał. Doszło do tego, że nie mogłem ukatrupić jakiegoś stwora na planecie Sithów, bo zaraz po jego zejściu się gra wywalała i chuj. Za każdym razem, bez względu na ustawione detale, czy rozdzielczość.
Skurwiłem się i wywaliłem z dysku. Teraz mnie korci, żeby zainstalować z powrotem, bo kartę graficzną nową mam. Może to nVidii wina była? Z Xwingami też coś nie latało, dopóki patcha nie ściągnąłem...
Mowa-trawa z prawa, mowa-trawa z lewa. Murawa się rozrasta, kiedy się podlewa...
Avatar użytkownika
Olo
 
Posty: 8743
Dołączył(a): 14 gru 2008, o 18:12
Lokalizacja: BK/NT, Wlkp.

Re: Gry (komputerowe, konsole)

Postprzez kóla » 7 lip 2011, o 14:03

moj ojciec tez tylko w single player gra - Wasza strata chlopcy! dla mnie multiplayer jest najwazniejszy, bo sie gra nie nudzi i nie powtarza sie w kolko tego samego :P

co do fabuly to zalezec bedzie ona od Twoich wyborow i klasy jaka grasz, dla kazdego bedzie indywidualna. kazdy dialog w pelni kinowy. aktorzy rejestruja swoje glosy na potrzeby tej gry od lat :D wiec nie bedzie czytania questow juuupi! :P

ja bede grac hybryda, ktora moze byc i tankiem i dpsem i healerem :) oczywiscie wszystkiego po trochu. dlaczego taki podzial Ci nie odpowiada? chcialbys, zeby kazdy mial takie same umiejetnosci i zadania do wykonania? :P booooring!

trailer kolejny: http://www.swtor.com/media/trailers/dec ... ic-trailer
Avatar użytkownika
kóla
 
Posty: 1595
Dołączył(a): 25 lis 2007, o 03:38
Lokalizacja: zary

Re: Gry (komputerowe, konsole)

Postprzez Pschemass » 8 lip 2011, o 20:23

kóla napisał(a):ja bede grac hybryda, ktora moze byc i tankiem i dpsem i healerem :)


co? kto? kim?po co?
Obrazek
Avatar użytkownika
Pschemass
 
Posty: 4091
Dołączył(a): 7 mar 2006, o 14:22
Lokalizacja: Nowe

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Hyde Park

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron